Hiányos információk a vevőkről
A legtöbb üzlet nem ismeri pontosan a betérő vevőit, nincsenek megfelelő statisztikai információik azok koráról, neméről, vásárlói erejéről, üzletben vásárlással eltöltött idejéről, pedig ezek az adatok kulcsfontosságúak lehetnek a professzionális marketing stratégiájukhoz.
Vásárlásösztönzés hiánya
A vásárlói adatbázisok és digitális hirdetési platformok hiányában nehéz olyan hűség programokat, kuponkedvezményeket kialakítani, amelyek személyre szabottan ösztönözhetik a vásárlókat a visszatérésre és vásárlásra.
Kihasználatlan, eldugott helyek
Nagyobb üzletek esetén fontos lehet a termékek megfelelő pozícionálása ahhoz, hogy a vásárlók megtalálják és megvásárolják azokat. Az üzleteknek csupán csak akkor áll rendelkezésére információ arról, ha nem megfelelő helyre tették ki a termékeket, amikor már késő és megmutatkozik a termék fogyásának hiánya.