Hiányos, rugalmatlan tájékoztatás
Egy rendezvényközpontban kiemelten fontos az, hogy mindig pontosan tájékoztassuk a közönséget – a legtöbb esetben ez mégsem valósul meg. Sokan tanácstalanul keresik a helyüket, az előadások helyét. Ennek fő oka, hogy a jelenleg is elterjedt tájékoztatási platformok, mint például a plakátok, előre felvett videóanyagok, rugalmatlanok, nehezen frissíthetőek.
Hosszadalmas várakozások, lassú bejutási procedúra
Manapság a rendezvényekre való bejutás gyakran hosszadalmas feladat, amely amúgy is rohanó világunkban már a esemény megkezdése előtt kellemetlen élményt jelenthet a látogatók számára. A lassúság fő oka az, hogy napjainkban is a rendezvények nagy része mellőzi a digitális eszközöket, a hoszteszek hagyományos papír alapú listák alapján keresik ki a résztvevőket.
Hagyományos, költséges megoldások
A digitális eszközök hiánya nem csak a beléptetésnél okozhat problémát. Egy B2B találkozón a rendezők csak kellően sok alkalmazottal tudják megfelelően kézben tartani a történéseket. Az esemény után hiányos, esetenként pontatlan és követhetetlen statisztikai adatokat nyerhetnek a tárgyaló felekről és az értekezések sikerességéről.