Sensomedia

    tömegközlekedés

    Hiányos navigációs megoldások

    A tömegközlekedésben létfontosságú, hogy az utasok mindig pontosan tudják, hol vannak éppen, milyen útvonalon juthatnak el a leggyorsabban egy adott pontra, hogy mennyiért vásárolhatnak jegyeket, bérleteket és így tovább. Különösen fontos ez a turisták számára, akik sokszor elvesznek a nem egységesen kihelyezett tájékoztatók tengerében.

    Hiányossága a tömegközlekedésnek, hogy a különleges eseményekről az emberek sokszor nem kapnak megfelelő információkat, így kellemetlen élményekkel gazdagodhatnak az elterelésekkel, lezárásokkal, megnövekedett menetidőkkel szembesülve.

    Kevéssé hatékony reklámok, kevés információ

    Problémát jelent az is, hogy a közösségi közlekedésben résztvevőknek prezentált reklámok kevéssé hatékonyak. A megállókban, állomásokon elhelyezett plakátok felhívhatják ugyan magukra a figyelmet, meddőszórásuk azonban óriási. Emellett statikus felületek is, amelyek a legújabb technológiai megoldásokat egyáltalán nem alkalmazzák.

    Az adott városba látogató turistáknak nem csak hagyományos reklámokat jeleníthetünk meg, de olyan információs anyagokat is, amelyek a helyi nevezetességeket, turisztikai szempontból kiemelt helyeket népszerűsítik, felhívják a figyelmet az aktuális programokra.

    Kikből áll a közönség?

    Az utazóközönségről rendelkezésre álló adatok hiányosságai a fenti gondokat tovább súlyosbítják. Minimális és nem teljességgel megbízható információkkal rendelkezünk csak arról, hogy a tömegközlekedést milyen összetételű közönség használja és hogyan – milyen szokásaik vannak, mik a preferenciáik és így tovább.

    - GÖRDÜLÉKENY KÖZLEKEDÉS

    A legforgalmasabb pontokon, így például az állomásokon, megállóhelyeken kültéri, vagy beltéri információs pultokat helyezünk ki, amelyek segítségével az utasok – legyenek akár helyiek, akár turisták – mindig azonnal hozzáférhetnek az információkhoz, így kellemesebb utazási élményben lehet részük.

    Információs rendszer - amivel mindenki megtalálja, amit keres

    A legforgalmasabb központi terekre Dupla Digitális Tornyot (DDT) helyezünk ki, melyek a kifejezetten az erre a célra fejlesztett RETAIL-NAVI szoftvert használják.

    • A legjobb helyre irányít

      A vásárlók a felhasználóbarát felület használatával azonnal megtalálhatják a legrövidebb utat a számukra fontos helyekhez, így a keresett üzletekhez, ATM-automatákhoz vagy éppen a mellékhelyiségekhez.

    • Percre pontos információk

      Az utasok minden fontos információt valós időben, a legfrissebb módosítássokkal együtt, több nyelven érhetnek el, nem csak magáról az utazásról, de a különféle eseményekről és rendezvényekről is.

    • Hűségprogram és kupontámogatás

      Az Információs pultok váza modulárisan bővíthető, így igény szerint NFC-kártyaolvasóval, hangrendszerrel, nyomtatóval is felszerelhető, így alkalmas lehet jegyek vásárlására nem csak az utazáshoz, de akár különféle kulturális és turisztikai szempontból jelentős eseményekre is.

    • Figyelemfelkeltő videók lejátszása

      A szoftver interaktív módban információs anyagok vagy videohirdetések lejátszására is alkalmas.

    • Statisztikai adatbázis építése

      Az eszközbe épített ipari kamera, illetve az arc, nem, életkor és hangulat felismerésére alkalmas szoftver azonnali és naprakész, megbízható és anonim statisztikákat szolgáltat az információs anyagok nézőiről. A szoftver emellett a lefuttatott keresések figyelésével értékes használati statisztikákat is gyűjt.

    • Turisztikai támogatás

      Az adatroaminggal nem rendelkező külföldiek számára többnyelvű offline navigációt kínál a rendszer.

    Médiahálózat kiépítése – valóban hatékony, szelektív hirdetések

    Az információs rendszer mellett digitális médiaeszközökből álló hálózatot építünk ki a forgalmasabb pontokon.

    A hálózat felületei jelentős reklámfelületet biztosítanak, amely bérbe adható különféle ügynökségeknek, marketing cégeknek. A tanulmányok szerint ezek a felületek rendkívül hatékonyak, egy 2012-es francia tanulmány szerint a digitális reklámok több mint két és félszer annyi tekintetet vonzanak, mint a hagyományos statikus plakátok.

    A hálózat alapját a kifejezetten információs és promóciós célra fejlesztett City Light Poster képátmérőjű Digital Light Posterek (DLP) adják.

    • Figyelemfelkeltő szelektív tartalom

      Az eszközbe épített ipari kamera, illetve az arc, nem, életkor és hangulat felismerésére alkalmas rendszer szelektív reklámszórásra képes: a felismert adatok alapján célzottan választja ki az adott pillanatban leghatékonyabb reklámot. Az impresszív 65" átmérőjű kijelzőn megjelenő hirdetések garantáltan felkeltik a megcélzott közönség figyelmét.

    • Költséghatékony, környezetbarát

      Az eszközökön futó videoanyag digitális, így a nyomtatás, plakátok kihelyezésének költségei megspórolhatóak – a grafikai előállításon kívül a frissítés semmilyen költséggel nem jár akár egy, akár száz eszközről legyen szó.

    • Értékes statisztika

      A rendszer pontos és részletes anonim statisztikákat készít a hirdetések és információs anyagok megtekintőiről. Az eszköz a megtekintők nemét 95%, életkorát 87%, hangulatát 95% pontossággal határozza meg.

    • Mindig naprakész tartalom

      A videós tartalmak internetelérés mellett bármikor valós időben aktualizálhatóak és időzíthetőek az adminisztrációs felületen keresztül, így mindig a legfrissebb információk jeleníthetőek meg, aktuális reklámok játszhatóak le vagy események népszerűsíthetőek.

    • Az utazóközönség szokásainak elemzése

      A mobileszközök által sugárzott információk alapján a rendszer anonim módon képes megállapítani, hogyan mozognak a vásárlók a bevásárlóközpont területén. Az így nyert információk alapján rendkívül hasznos következtetések vonhatóak le az utazóközönségről – meghatározhatóak a legjobban kedvelt útvonalak, demográfiai statisztikák készíthetőek, meghatározhatóak a legforgalmasabb helyek és időpontok. Mindezek alapján pedig relevánsabb tartalmak jeleníthetőek meg.

    Digitális Buszmegállók

    A tömegközlekedés, azon belül is a városi buszok, manapság a leginkább elterjedt választás a lakosság és a turizmus számára, mellyel mindennapi ingázásaikat, utazásaikat és városnézésüket végzik. Emiatt a buszmegállók elsődleges célpontjaik a hirdetőknek, reklámcégeknek.

    Senso Media új utakat nyithat meg az innovatív reklámozásban, egy olyan világban, ahol a legtöbb hirdetés még mindig a hatástalan, egyszerű papír alapú plakát. Interaktív megoldásainkkal, mint például az interaktív érintőkijelzők, arc-, hangulat-, életkor- és márkafelismerés és intelligens LED világítás.