Elvész az információ
A nagyvárosoktól a kisebb falvakig minden településnek érdeke az, hogy lakosait és látogatóit a legpontosabb információkkal láthassa el. A hagyományos kültéri rendszerek, mint a hirdetőtáblák ezt a feladatot már nem képesek hatékonyan ellátni – az információnak bármikor, bárhol elérhetőnek és könnyen kereshetőnek kell lennie.
Pazarló és környezetszennyező, nem hatékony hirdetések
Az olyan elavult hirdetési rendszerek, mint a plakátok mára végképp elavulttá váltak.
Az ilyen rendszerek teljességgel rugalmatlanok, nem képesek a legrelevánsabb információkat nyújtani, nehézkesen frissíthetőek, ráadásul az esetek nagy részében egyáltalán nem érik el a remélt közönséget üzenetükkel.
A hagyományos rendszerek emellett környezetkárosítóak is – előállításuk, frissítésük komoly terhet ró a környezetre és komoly költségeket a városra és a hirdetőkre egyaránt.
A statisztikák hiánya
Egy város vezetése számára rendkívül értékes információk vesznek el a mindennapokban. Olyan információk, melyekből kiderülne, hogy mennyien látogatnak egyes helyeket, milyen népszerű útvonalakat használnak a turisták, milyen demográfiai összetételű közönség látogatja a kiemelt helyszíneket vagy rendezvényeket.
Ezek hiányában bármilyen szervezési feladat nehezebb. Az emberekre vonatkozó statisztikák ismeretében a rendezvények hatékonyabban tervezhetőek meg, a kiemelt helyszínek úgy alakíthatóak át, hogy megfeleljenek a közönség igényeinek, az információk és hirdetések úgy jeleníthetőek meg, hogy elérjék azokat, akiket valóban érdekelnek.