Átláthatatlan komplexum
A kórházakba érkezők jellemzően csak akkor tudnak megtalálni egy-egy konkrét helyet, ha segítséget kérnek ehhez – a segítségkérés azonban maga sem egyszerű.
Az, ha nem vagyunk képesek megfelelően navigálni az embereket, időigényes és vesződséges keresgéléshez vezet a részükről, a személyzetnek pedig gyakran kell teendőit megszakítani azért, hogy segítséget nyújtson.
Ezen a helyzeten a hagyományos navigációs megoldások, mint az egy-két pontra kihelyezett épülettérképek nem sokat segítenek – nehezen megtalálhatóak, nem keltik fel a figyelmet, és gyakran elavult adatokat is tartalmaznak, hiszen nem frissíthetőek olyan hatékonyan, mint a digitális rendszerek.
Idejétmúlt berendezések
A kórházak folyosóin és termeiben található eszközök sokszor elavultak, de még ha modernebb eszközökről van is szó, akkor sem képesek a felhasználók minden kívánságát teljesíteni.
Valami végül mindig hiányzik, a megfelelő információk átadása vagy éppen olyan funkciók, amelyek különösen fontosak lehetnek, mint például a segélyhívási lehetőség.
Összességében a kórházon belüli kommunikáció, különösen a személyzet és a betegek, hozzátartozók, látogatók között jellemzően nehézkes, rengeteg ponton mondhat és mond csődöt a mindennapokban.
Tudhatatlan tudnivalók
A betegeknek és hozzátartozóiknak hasznos lehet, ha hozzáférnek az információkhoz a kórházról, személyzetről, az alapítványokról, a különféle gyógykészítményekről és így tovább. Ez azonban egy helyen aligha tehetik meg.
A legtöbb esetben az információk különféle brosúrákban és a honlapokon – sokszor hiányosan – találhatóak meg. Az érdeklődők is sok esetben kénytelenek a személyzettől információt kérni, akik gyakran maguk sem tudnak segíteni. Egy minden információt egy helyen összefogó rendszer hiánya tehát komoly problémákat okozhat a mindennapokban, hiszen a legegyszerűbb kérdések megválaszolása is akadályokba ütközik.