Sensomedia

    szupermarketek

    A JELENLEGI PIACI HELYZET

    Rossz navigációs megoldások, eldugott termékek

    Egy szupermarket vásárlói általában a lehető legkevesebb időt akarják a vásárlásra szánni – céltudatosan akarnak vásárolni, a számukra szükséges termékeket beszerezve. Ez azonban sokszor lehetetlen – a meg nem talált termékek, a bolyongás miatt, az eladók keresése közben negatív élményekkel gazdagodnak.

    Nem sokat segítenek a kihelyezett táblák, papíralapú navigációs eszközök sem – ezek általában túlságosan általánosak, a hagyományos papíralapú megoldások kezelése nehézkes, a konkrét termékek megkeresését nem könnyítik meg jelentősen.

    Keveset vásárolnak a betérők

    Az üzlet érdeke természetesen az, hogy minél több terméket adjon el annak, aki betér vásárolni – az azonban, hogy tovább tartjuk a vásárlót az üzletben, ezen keveset segít, leginkább a frusztrációt növeli csak.

    Sok üzlet kihelyezett reklámokkal, figyelemfelkeltő hirdetésekkel igyekszik további vásárlásra ösztönözni látogatóit, ezeket azonban a túlságosan nagy reklámzaj miatt a rutinos vásárló már észre sem veszi, elsiklik felettük.

    A vásárlói szokások nem ismerése

    Az üzletek nagy energiát fektetnek abba, hogy megismerjék vásárlóik szokásait, közönségük összetételét, hiszen így hatékonyabban alakíthatják ki üzletüket, hatékonyabban hirdethetnek, célzottabb akciókat kínálhatnak.

    Az ilyen statisztikák összeállítása azonban a hagyományos módszerekkel esetleges – emberi megfigyelésekre alapul, nagy a hibalehetőségek száma, a minta pedig kicsi, nem is szólva egy ilyen kutatás költségeiről.

    A CéL - ELÉGEDETT VÁSÁRLÓ, ELÉGEDETT ÜZLET

    Mindezt a Senso Media eszközei és megoldásai révén érheti el.

    AZ IDEÁLIS MEGOLDÁS

    Olyan komplex rendszert építünk ki, amely minden látogatót képes segíteni, élményekkel gazdagítani, amely megkönnyíti a navigációt és hatékonnyá teszi a hirdetést. Amely hosszú távon is a bevételek jelentős növekedését hozza, rövid távon megtérülő befektetésként.

    HOGYAN ÉPÜL FEL A RENDSZER?

    Információs rendszer - amivel mindenki megtalálja, amit keres

    Az üzlet legforgalmasabb pontjaira, a központi terekre Dupla Digitális Tornyot (DDT) helyezünk ki, melyek a kifejezetten az erre a célra fejlesztett RETAIL-NAVI szoftvert használják.

    • A legjobb helyre irányít

      A vásárlók a felhasználóbarát felület használatával azonnal megtalálhatják a legrövidebb utat a számukra fontos helyekhez, így a keresett üzletekhez, ATM-automatákhoz vagy éppen a mellékhelyiségekhez.

    • Információk az aktualitásokról

      A vásárlók listázhatják az üzletek termékeit, az aktuális akciókat, részletes információt kaphatnak az eseményekről és rendezvényekről, közérdekű információkat olvashatnak.

    • Hűségprogram és kupontámogatás

      Az Információs pultok váza modulárisan bővíthető, így igény szerint NFC-kártyaolvasóval, hangrendszerrel, kuponnyomtatóval is felszerelhető.

    • Figyelemfelkeltő videók lejátszása

      A szoftver interaktív módban videohirdetések vagy információs anyagok lejátszására is alkalmas.

    • Statisztikai adatbázis építése

      Az eszközbe épített ipari kamera, illetve az arc, nem, életkor és hangulat felismerésére alkalmas szoftver azonnali és naprakész, megbízható és anonim statisztikákat szolgáltat az információs anyagok nézőiről. A szoftver emellett a lefuttatott keresések figyelésével értékes használati statisztikákat is gyűjt.

    • Naprakész adatszolgáltatás

      Rendszerünk internetelérés segítségével naprakész információkat ad a vásárlóknak online feedekből és a pláza menedzsmentje számára biztosított online adminisztrációs felületen végzett frissítések által.

    Médiahálózat kiépítése – valóban hatékony, szelektív hirdetések

    A Dupla Digitális Tornyok Inaktív módban, azaz akkor, amikor a vásárlók nem használják őket keresésre, dupla monitoros reklámanyagokat futtatnak.

    • Figyelemfelkeltő szelektív tartalom

      Az eszközbe épített ipari kamera, illetve az arc, nem, életkor és hangulat felismerésére alkalmas rendszer szelektív reklámszórásra képes: a felismert adatok alapján célzottan választja ki az adott pillanatban leghatékonyabb reklámot.

    • Költséghatékony, környezetbarát

      Az eszközökön futó videoanyag digitális, így a nyomtatás, plakátolás költségei megspórolhatóak – a grafikai előállításon kívül a frissítés semmilyen költséggel nem jár akár egy, akár száz eszközről legyen szó.

    • Értékes statisztika

      A rendszer pontos és részletes anonim statisztikákat készít a hirdetések és információs anyagok megtekintőiről. Az eszköz a vásárlók nemét 95%, életkorát 87%, hangulatát 95% pontossággal határozza meg.

    • Mindig naprakész tartalom

      A videós tartalmak internetelérés mellett bármikor valós időben aktualizálhatóak és időzíthetőek az adminisztrációs felületen keresztül.

    • A vásárlók mozgásának elemzése

      A mobileszközök által sugárzott információk alapján a rendszer anonim módon képes megállapítani, hogyan mozognak a vásárlók a bevásárlóközpont területén. Az így nyert információk alapján rendkívül hasznos következtetéseket vonhat le a vásárlói szokásokról – megismerheti a visszatérő vásárlók arányát, az egyes időszakokra jellemző látogatói szokásokat, a preferált útvonalakra stb.

    • Virtuális hosztesz

      A vásárlóknak lehetőségük nyílik egy virtuálisan megjelenített hosztesszel való interakcióra. A hosztesz ajánlhat akciókat, vagy bemutathat új termékeket.

    • Kuponnyomtató alkalmazások

      Kuponnapokon használható applikációk, amelyek segítségével a felhasználók közvetlenül motiválhatóak az üzlet felkeresésére.

    • Interaktív játékok

      Hoszteszek részvételével zajló figyelemfelkeltő nyereményjátékok

    Mobilalkalmazás, ami mindenhol elér

    Android és iOS eszközökre fejlesztett mobilalkalmazás-keretet kínálunk, amely bármikor a szupermarket arculatára szabható.

    Az alkalmazás a visszatérő látogatók számára a telepített rendszerek ideális kiegészítője.

    • Egyszerű navigáció

      Az alkalmazás az Információs pultok navigációs rendszerének egyszerűsített változatát tartalmazza, így a vásárlók bármikor megtalálják a számukra fontos helyeket várakozás vagy a telepített rendszer felkeresése nélkül. A két rendszer adatbázisa közös, így a vásárlókat bárhol és bármikor folyamatosan elérik a naprakész, valós időben frissíthető információk.

    • Kuponajánlatok

      A vásárlók ingyenesen igényelhető kedvezményekhez jutnak, amelyeket a telefonon bemutatva válthatnak be az üzletekben.

    • Utalványvásárlás

      Bankkártyával utalványokat vásárolhatnak, amelyeket elajándékozhatnak más, az alkalmazást használó ismerőseiknek.

    • Tájékoztatás

      A vásárlókat az aktuális ajánlatokról, akciókról és eseményekről tájékoztató reklámok.

    PROMÓCIÓS LEHETŐSÉGEK

    A MAL-NAVI rendszert úgy terveztük meg, hogy bármikor alkalmas legyen promóciós szoftverek futtatására, amelyek lehetnek...

    • INTERAKTÍV JÁTÉKOK

      Hoszteszek részvételével zajló figyelemfelkeltő nyereményjátékok.

    • VIRTUÁLIS HOSZTESZ

      A vásárlóknak lehetőségük nyílik egy virtuálisan megjelenített hosztesszel való interakcióra.

    • FOTÓNYOMTATÓ ALKALMAZÁSOK

      Az eszköz ipari kamerája és a fotónyomtató modul segítségével különféle képmontázsok készíthetőek. Az ilyen interaktív tartalmak a vásárlók körében népszerűek, így kiválóan alkalmasak a termékpromócióra.

    • KUPONNYOMTATÓ ALKALMAZÁSOK

      Kuponnapokon használható applikációk, amelyek segítségével a felhasználók közvetlenül motiválhatóak az üzletek felkeresésére.

    Vásárlói mozgáselemzés – A statisztika gyűjtés új dimenziója

    A szupermarketekbe kihelyezett kifejezetten erre a célra dedikált, kisméretű SensoEye eszközök és kiegészítő WiFi antennák telepítésével jó közelítéssel meghatározható, hogy a vásárlók hogyan járják be az üzleteket, mely pultok közelében tartózkodnak a legtöbbet..

    A vásárlók által használt mobil-eszközök anonim detektálása lehetővé teszi, hogy személyiségi adatok megsértése nélkül követhessük a vásárlók mozgását az egyes szupermarketekbe telepített eszközök között, illetve azok hatókörében.

    A RENDSZER FŐBB ISMÉRVEI
    half_white
    FELHŐ ALAPÚ ONLINE RENDSZER
    half_white
    TELJESEN ANONIM ADATGYŰJTÉSI TECHNOLÓGIA
    half_white
    KÖNNYEN ÁTTEKINTHETŐ, INTELLIGENS ADATELEMZŐ RENDSZER
    half_white
    EGYSZERŰEN TELEPÍTHETŐ ÉS ÜZEMELTETHETŐ
    half_white
    ARC, NEM, ÉLETKOR ÉS HANGULAT DETEKTÁLÁS
    half_white
    LÁTOGATÓK TELEFONMÁRKÁJÁNAK FELISMERÉSE
    half_white
    LÁTOGATÓI HŐTÉRKÉP GENERÁLÁS
    half_white
    WIFI HOTSPOT BIZTOSÍTÁSA A LÁTOGATÓK SZÁMÁRA
    Többet szeretnék tudni a megoldásról