Navigációs és információs káosz
A repterekre érkezőknek rengeteg pontos információra van szükségük, amelyek átsegítik őket az utazásig vezető folyamaton és biztonságérzetet nyújtanak számukra. A hagyományos rendszerek azonban mindezt sokszor kaotikusan tudják csak átadni, ez pedig komoly zavarokhoz vezethet.
Az utasoknak nem csak azt kell tudniuk, mikor és honnan indulnak, de azt is, pontosan hogyan jutnak el a reptér egy meghatározott pontjáról a másikra, hol találnak taxit, szállást. Fontos tudnivaló ezen kívül, hol várakozhatnak, hol vásárolhatnak, hol étkezhetnek, és ezek a szolgáltatások mennyibe kerülnek majd nekik.
A reptereken töltött idő alatt az utasok kiszolgáltatottnak érezhetik magukat, azonban megoldásaink segítségével az utazást és várakozást is kellemes élménnyé tehetjük. A reptér vezetősége is elégedetten nyugtázhatja majd, hogy magasabb színvonalú szolgáltatást nyújthatnak eszközeinkkel.
A fogyasztásösztönzés hiánya
A reptéren az utasok sokszor kénytelenek hosszú órákat várakozással eltölteni – ez rengeteg időt jelent arra, hogy a különféle üzletekben vásároljanak, ételt és italt fogyasszanak, ajándékokat vásároljanak. Megfelelő hirdetési platformok hiányában nem lehet elérni az utasokat, nem lehet ösztönözni őket a vásárlásra.
Elavult hirdetési rendszerek
A reptereken elhelyezett hirdetések ma még mindig a már elavult rendszerben működnek – egyszerű plakátok vagy újra és újra lejátszott reklámfilmek próbálják felkelteni a figyelmet, kevés sikerrel.
Az ilyen reklámokat a legtöbben ma már meg sem látjuk, s ha mégis, nem jegyezzük meg azokat, egyszerűen nem képesek átadni üzenetüket