Kedvezményezett neve |
|
Projekt címe | Mesterséges intelligencia alapú automatizált gerinctörés döntéstámogató diagnosztikai platform és Gerincsérültek Nemzeti Regiszterének (GENERE) fejlesztése |
Szerződés összköltsége (Senso Media Zrt.): | 449 876 760 Ft |
Szerződés támogatási összege (Senso MediaZrt.): | 252 428 394 Ft |
Támogatás mértéke %-ban (Senso Media Zrt.): | 56,11% |
A fejlesztés célja olyan mesterséges intelligencia alapú, automatizált döntéstámogató rendszer létrehozása, amely egész Magyarországon segíti a gerinctörések gyors és biztonságos diagnózisát. A projekt megvalósítása során a résztvevő konzorcium tagjai egy olyan összetett adatgyűjtő rendszert fejlesztenek, amely használatával az orvosok nagy mennyiségű adatot annotálva mesterséges intelligencia betanítására alkalmas adatbázist hoznak lére. Az adatbázisba gerinc CT és röntgen felvételeket készít, a létrejövő moduláris mesterséges intelligencia platformra pedig olyan algoritmusokat lehet fejleszteni, amelyek tovább segítik a gyors és biztonságos munkát. A rendszer egésze ezzel egy egyedülálló szolgáltatást jelent, amelybe a kórházak feltöltik az annotált képeket, majd az így létrejött big data adatbázis alapján a mesterséges intelligencia dönti el minden egyedi eset súlyosságát, és valós időben ad visszajelzést az orvos számára triázsolva a sürgős és kevésbé sürgős eseteket.
Projekt megvalósításának kezdete | 2021.01.01. |
Projekt tervezett befejezési dátuma | 2023.09.30. |
Projekt azonosító száma | GINOP-2.2.1-18-2020-00029 |
Név | Neumann Medical Korlátolt Felelősségű Társaság (korábban Neumann Projekt és Szervezési Korlátolt Felelősségű Társaság) |
Cégjegyzékszám | 01-09-694439 |
Adószám | 12602128-2-42 |
Székhely | 1082 Budapest, Corvin sétány 3/B |
Kedvezményezett neve |
SENSO-MEDIA Fejlesztő és Szolgáltató Zrt. |
Projekt címe | Intelligens bevásárlókocsi és automata pénztár (Smart Trolley and Automated Cashier - STAC) fejlesztése, újszerű RFID technológia alkalmazásával |
Szerződés támogatási összege | 209 668 310 Ft |
Támogatás mértéke %-ban | 55% |
Jelenlegi projektünk célja több feladat kombinálásával olyan, a gazdaság számos területén alkalmazható, intelligens azonosító és követő rendszer kifejlesztése, ami elsősorban a kiskereskedelem területét célozza, automatizálva a vásárlás és fizetés folyamatát. A projekt egyik lényeges eleme, hogy olyan – súlymérés/ellenőrzés funkcióval ellátott - zsilip rendszer kerüljön kialakításra, amely integrált egy fizető automatával és alkalmas arra, hogy a bevásárló kocsiba berakással egyidőben beolvasott adatok központi rendszerbe továbbítására, a blokk/számla kiállítására, bármilyen fizetési megoldás (készpénz, bank kártya, pontgyűjtő ügyfélkártya, mobil telefon, e-pénztárca) segítségével az ellenérték kiegyenlítésére, majd a fizetés megtörténte után a zsilip ajtók nyitására, és a bevásárló kocsi eltolására. A bevásárló kocsira rögzíthető a vásárló okos telefonja, amin keresztül a kifejlesztett alkalmazással letölthető az előre összeállított vásárlási lista, illetve interaktív módon a vásárlási listához hozzá adhatók az áruház által vásárlás közben ajánlott termékek. A kocsiba behelyezett termékek a listából automatikusan kihúzásra kerülnek.
Projekt megvalósításának kezdete | 2020. május 01 |
Projekt tervezett befejezési dátuma | 2022. április 30. |
Projekt azonosító száma | GINOP-2.1.2-8-1-4-16-2017-00217 |
Név | Senso-Media Zrt. |
Cégjegyzékszám | 01-10-46968 |
Adószám | 23160899-2-43 |
Székhely | 1116 Budapest, Kondorfa utca 10. |
Kedvezményezett neve |
SENSO-MEDIA Fejlesztő és Szolgáltató Zrt. |
Projekt címe | Komplex Infokommunikációs rendszer biztosítása Uganda turisztikai szektorának digitalizációjához |
Szerződés támogatási összege | 319 241 816 Ft |
Támogatás mértéke %-ban | https://nefe.kormany.hu/download/7/17/c2000/P%C3%A1ly%C3%A1zati%20felh%C3%ADv%C3%A1s%20-%20kiberbiztons%C3%A1gi%20projekt%20Ugand%C3%A1ban-M%C3%93DOS%C3%8DTOTT.pdf |
Senso-Media Zrt. legfőbb célja Uganda általános versenyképességének javítása az idegenforgalmi ágazatban digitális fejlesztések és magas szintű európai technológiák felhasználásával, javaslatunk a “Komplex Infokommunikációs és jegyértékesítő rendszer a Turisztikai szektor digitális átalakulásához”, angolul “Complex Infocommunication and Ticketing System (továbbiakban CITS), mely rendszer legfőbb elemei az alábbiak: -Beltéri POS Digitális Kioszkok gyártása és telepítése promóciós és marketing célra, készpénzmentes fizetésre és szolgáltatás, turisztikai attrakciókra, kulturális, zenei és egyéb programokra feljogosító jegyek vásárlására. -Beltéri ICT Digitális Light Poster eszközök gyártása és telepítése promóciós és marketing célra, turisztikai termékek hirdetésére. -Ugandai turisztikai mobilapplikáció és interaktív, reszponzív honlap fejlesztése és tartalommal való feltöltése, illetve a rendszer kiépítéséhez szükséges adatbázisok, szerverek létrehozása. -Adminisztrációs interfész fejlesztése a fenntarthatóság és az erőforrásgazdálkodás hatékonyság jegyében - intelligens turisztikai adminisztrációs (back-office) rendszer kiépítése. -Intelligens turisztikai termékek fejlesztése (elektronikus jegyek vásárlása, digitális hotel foglalás és taxi igénylés egyszerű és megbízható fizetési lehetőségekkel). -Valós idejű turisztikai információt biztosító statisztikai adatok gyűjtésére alkalmas és adatelemző eszközök fejlesztése. - A rendszer 2 éves szakmai üzemeltetése, az ehhez szükséges cserealkatrészek biztosításával. A CITS rendszer az alábbi célok elérését teszi lehetővé: -Turisztikai ágazat digitalizálását. -Turisztikával kapcsolatos statisztikai adatok gyűjtését (telepített DS és infokommunikációs eszközök keresési, nézettségi, illetve mobil applikáció és honlap felhasználói statisztikái által), turisztikai Big data adatbázis kialakítását. -Növelni Ugandának a turizmusból való közvetlen deviza hozzájárulását, mely jelenleg becslések szerint UGX 2 767 milliárd shilling, az összes exportbevétel 19,6%-a. Megoldásaink révén ez 2024-ig akár 6 - 10% növekedést is eredményezhet, melyek közvetve növelhetik az ország Nemzetközi szerepvállalását is. -Növelni az idegenforgalmi vállalkozások jövedelemtermelő képességét. -Növelni Uganda ország imázsát, a potenciális turisták látogatási, turisztikai cégek befektetési szándékát pozitív, elérhető, hiteles és lekövethető információk révén, a jelenlegi sok esetben negatív információk helyett. -Növelni az idegenforgalmi vállalkozásokhoz közvetlen módon kapcsolódó egyéb gazdasági ágazatok (kiskereskedelem, gyártás, szolgáltatás, élelmiszer-feldolgozás, építés, mezőgazdaság, szórakoztató ipar) jövedelemtermelő képességét. -Közvetlen és közvetett munkahelyteremtést a munkanélküliség és szegénység csökkentése céljából, mellyel fenntartható módon járulhatna Magyarország a Fenntartható Fejlődési Célok (SDG-k) teljesüléséhez és a migráció kiváltó okainak helyben történő kezeléséhez. -Közvetlen és közvetett oktatási és képzési programok megteremtését, mélyrehatóbb szakpolitikai tervezést a turisztikai szektorban. -Erősíteni Magyarország és Uganda közötti további potenciális
Projekt megvalósításának kezdete | 2021. január 1. |
Projekt tervezett befejezési dátuma | 2022 .december 31. napja |
Projekt azonosító száma | 02-KKM-NEFEFO-2020 |
Név | Senso-Media Zrt. |
Cégjegyzékszám | 01-10-46968 |
Adószám | 23160899-2-43 |
Székhely | 1116 Budapest, Kondorfa utca 10. |