Sensomedia

    bankok, hivatalok

    A JELENLEGI PIACI HELYZET

    Lassú, idegőrlő személyes ügyintézés

    A modern kor embere – akármilyen közhelyesen hangzik is ez – a gyorsasághoz szokott. Az ügyintézésben nem szeret várakozni, sorban állni, papírokkal bajlódni. Egy bankban, postán vagy hivatalban személyesen ügyeket intézni mindig olyan feladat, amelyet a legszívesebben elkerülne.

    Nem véletlenül oly népszerű az online ügyintézés, vannak azonban intéznivalók, amelyekhez a személyes jelenlét elengedhetetlen.

    Ilyen esetekben pedig általában egy legkevésbé sem felhasználóbarát rendszerrel kénytelenek szembesülni, amelyben a legegyszerűbb feladatok végrehajtása is órákat vehet igénybe.

    Hol, merre, kivel, minek?

    A felhasználók nagyobb hivatalokban már az első lépéseknél elakadnak. Javarészt tudják, mit akarnak elintézni, de nincs ügyfél-irányítási módszer, amely által képesek lennének megtalálni, hol kell ezt megtenniük.

    Ha egy potenciális ügyfél előre tudja azt, hogy hosszú órákat kell majd várnia és keresgélnie, hogy igénybe vegyen egy szolgáltatást, ez már önmagában is elegendő lehet ahhoz, hogy eltántorítsa. Ha pedig csak helyben szembesül ezzel, könnyen úgy dönthet, hogy mindez a vesződség nem éri meg az idejét.

    A hatékony ügyfélirányítás hiánya radikálisan romló felhasználói élményhez vezet, az érdeklődők „lepattanhatnak” a nehézkes és bonyolult rendszerről.

    A hagyományos reklámok alkonya

    Az ügyintézés során is reklámozhatunk termékeket és szolgáltatásokat, nem mindegy azonban, hogyan tesszük ezt. Posztereket, plakátokat rakunk a falra, esetleg videókat játszunk egy képernyőn? Ezek a statikus tartalmak ma már egyszerűen nem elegendőek ahhoz, hogy kiváltsák a megfelelő reakciót, a legtöbben fel sem figyelnek az ilyen üzenetekre.

    Az interaktív és a szelektív reklámozás eszközével új dimenziók nyílnak meg az értékesítés területén. Csökkenthetjük a meddőszórást, valós időben célzott promóciókkal irányítottan reklámozhatunk, felhasználói statisztikák begyűjtésével jobban megismerhetjük a célközönséget. Mindezek hosszabb távon a bevételek növekedését segítik elő.

    Ha a rugalmatlan megoldásokhoz ragaszkodunk, nem csodálkozhatunk azon, hogy nem érünk el velük megfelelő eredményeket.

    A CéL - GYORS ÜGYINTÉZÉS, LELKES ÜGYFELEK

    Mindezt a Senso Media eszközei és megoldásai révén érheti el.

    AZ IDEÁLIS MEGOLDÁS

    A Senso Media rendszereit úgy terveztük és fejlesztettük, hogy ezeket a problémákat megoldják, és még többet adjanak. Olyan rendszereket építünk, amelyek bármely bank vagy hivatal hatékonyságát képesek növelni.

    HOGYAN ÉPÜL FEL A RENDSZER?

    Információs kioszk

    Olyan digitális pultok, amelyeken keresztül a legalapvetőbb felhasználói ismeretekkel bíró ügyfelek is könnyedén előhívhatnak minden számukra érdekes információt. Ezeket az akár sorszámosztóval is felszerelhető eszközöket a bejárat közelében helyezzük el.

    • Szelektív reklámozás

      A kioszk inaktív állapotban is információkat gyűjt a közönségről, és olyan reklámokat játszik le, amelyek nagy eséllyel keltik fel figyelmüket. A reklámlejátszás egészen addig automatikus, amíg az eszközt valaki meg nem közelíti.

    • Sorszámosztás

      A sorszámosztóval felszerelt változat értelemszerűen sorszámokat nyomtat, ezek pedig egy másodlagos, jól látható helyen elhelyezett képernyőn jelennek meg, amelyen szintén lehetőség van reklámok lejátszására.
      Az ügyfél láthatja azt is, hányan vannak előtte, milyen várakozási időre számíthat. Így tudja, hogy ideje felkeresnie az ablakot, ahová a rendszer navigálja, vagy megihat még előtte egy kávét az utca túloldalán.

    • Információk keresése

      Az információs pulton keresztül a felhasználók hozzáférhetnek egy sor adatbázishoz, így például tájékozódhatnak az egyes szolgáltatások részleteiről, a cégről, igénybe vehető kedvezményekről. Egy helyen találnak meg minden tudnivalót, amire szükségük lehet.

    • Akciók, kuponnyomtatás

      A kioszk tájékoztatja a felhasználókat az aktuális akciókról, és mivel az eszköz modulárisan bővíthető, akár nyomtatóval is felszerelhető.

    • Adatgyűjtés

      A gép a felhasználókról adatokat gyűjt, így nemükről, korukról, számukról, a keresett információkról, természetesen mindezt anonim módon. Így elképesztően értékes adatbázisokat építhetünk, ismerni fogjuk a betérők demográfiai adatait, szokásait, hogy melyek a legforgalmasabb napszakok, hogy milyen információkat keresnek leggyakrabban.

    • Elégedettségi felmérés

      A felhasználókat a kioszk felületén keresztül megkérdezhetjük, mennyire elégedettek a kiszolgálással, a kínálattal, árakkal, nyitva tartással és így tovább, így közvetlenül a vásárlóktól szerezve értékes információkat.

    Sensoeye - Helytakarékos statisztikai gyűjtés

    Az információs kioszkok mellett lehetőség van kisméretű SensoEye statisztikai adatgyűjtő egységeket telepíteni. A SensoEye eszközök elemzik a bankokba, hivatalokba betérő látogatók arcát, majd nem és korosztály szerinti bontásban meghatározzák a látókörükbe kerülő közönség összetételét.

    half_white
    Életkor

    87% Pontosság

    half_white
    Nem

    93% Pontosság

    half_white
    Hangulat

    95% Pontosság

    SENSOEYE TECHNOLÓGIA FŐBB ISMÉRVEI
    half_white
    FELHŐ ALAPÚ ONLINE RENDSZER
    half_white
    TELJESEN ANONIM ADATGYŰJTÉSI TECHNOLÓGIA
    half_white
    KÖNNYEN ÁTTEKINTHETŐ, INTELLIGENS ADATELEMZŐ RENDSZER
    half_white
    EGYSZERŰEN TELEPÍTHETŐ ÉS ÜZEMELTETHETŐ
    half_white
    ARC, NEM, ÉLETKOR ÉS HANGULAT DETEKTÁLÁS
    half_white
    LÁTOGATÓK TELEFONMÁRKÁJÁNAK FELISMERÉSE
    Többet szeretnék tudni a megoldásról